CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, September 24, 2008

gOOd_neWs

hehehehe...Alhamdulillah dpt gak aku tuko keje...aku bkn nk sgt tuko tapi kat sini mcm x menjamin je masa depan aku...kul 10.10,25/10/2008 perodua call aku dah diterima untk mencuba nasib disana...apa yg pnting bgku skrg ialah majukan diriku...aku ingin melihat sndiri pglaman dunia pekerjaan yg sebenar2 nya....baru chalengging...kerja dimana2 pun sama tp apa yg perlu aku titikberatklan ialah labor of law yg ptut dipatuhi oleh mane2 compny utk hired employee...so ok la kot...aku rase kat sna ade sume tu...aku mhu mengubah khidupan ku utk tampil lbh yakin dgn smua keadaan...aku nk jd mcm ow yg berkerjaya mcm owg lain...hihihihihiii.
ilmu ade di mana2 so crilah ia bnyk2...so doakan aku smoga lebih yakin pd diri n dpt menjalankan tugas dgn baik,dpt rezeki yg halal....hhehehee...ok byeeee...

0 comments: