CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 5, 2008

_mY_lOvely_uNitaR_fRieNds_


ni fana member ku yg cun tauuuu....


aku n yani time grooming mmg best p'ceramah ni....

aiiii...nk cte ckit ni psal member time blaja kat unitar lu ...kat sna x de member sgt sbb x dduk umah sewa ngan kengkawan....sbbnye ku malas nk membosankn diri....aku dah la berangin ckit....jab g member x ngam sush...hahahhahaha....

actually time aku msuk mmg x rmai fren coz swasta kn so dieorg wat hal msing2 orientasi pun tarak truk sgt....so besa2 jela....time tu kwn aku fana,syida,adi,epol,poji....so kteorg klu g clas je jnji la tnggu kat brothers bistro tu mkn saparan roti canai...teh ais...aku dah msti yg 1st smpi so tlg oder tuk yg lain....mmg best la abiskn duit...tut tut..tut dah bis 1 sem...result besa2 je g............

next sem ni mmber aku pun dah kurg beb si syida ni da berhnti blaja lak...x tau pe mslh...huhuhu...tnggl ku n fana je...still together2....ape pun hdup msti diteruskan la....mcm besa g blik clas kdng2 mkn kat giant....assignment mmg aku wat ngan fana,yani,poji la members yg mmg ttp...klu lain clas tu de la join ngan awin,sheila ade la aku pun x ingat sgt la....

actually wpun unitar ni swasta tp aku mmg selesa blaja kat cni...lecturer die best leh ngadu bile2 jer...lg2 lect yg aku besa Puan Dewi,Pn Fatimah,En Maizudin,En aziz....rmaila yg aku ingt ni pun sbb lec ni ajr utk 2 subjet n subjet nye sntiasa excelent la dpt hahahahha....

tut...tut...dah nk bis blaja dah so huhuhu...terpikir keje pe la aku leh dpt nnti...takut,happy smua ade...result last pun ok la dpt la gak dean list...hehhehe ats usaha aku ngan fana n yani gk ni.........

kteorg mmg ade mod rjin mmg gmpk la wat time exam....so tnggu letter konvo je ni bln 11...g kot dulu dah la kat ikt x g ngah exam 1st time kat unitar ni heheheheh....so aku hrp dpt sgt smbung g n still jmpa kwn2 ku ni....good luck my friends.....love u muah muah muah......

0 comments: